torstai 7. kesäkuuta 2012

And off we go again... Ja taas mennään...

Andalucian aurinko kutsuu Rauhaa ja Ilonaa. 
 The sun of Andalucia is calling for Rauha and Ilona.
Matkalaukun pakkaaminen vaatii aina jonkun verran suunnitelua.
Bikinit, pyyhe ja rantakassi ainakin tarvitaan.
Vaan villasukat voi ehkä tällä kertaa jättää kotiin. ;D
(Crocheted beach costumes are made by Elis.♥)

Rauha: Vamos, Ilona, vamos!
Ilona: Si si, claro!
 ÜÜÜ
Hasta pronto España!

INTERNATIONAL DOLLS HOUSE SHOW
ANDALUCÍA 2012
FUENGIROLA
MÁLAGA - ESPAÑA

AURINKOISTA VIIKONLOPPUA JA VIIKKOA KAIKILLE!
I WISH YOU ALL A VERY
  SUNNY WEEKEND AND WEEK!

perjantai 1. kesäkuuta 2012

-ONNEA VALMISTUNEILLE!
-CONGRATULATIONS!

My darling daughter graduated from High school.
ÜÜÜ
CONGRATULATIONS! 
                                       ♥
PALJON ONNEA 
kaikille kevään 
2012
ylioppilaille
 
 ja 
ammattiin valmistuneille !!!

keskiviikko 30. toukokuuta 2012

-Flor's tutorial : "Teléfono"
-Flor'in ohje: "Kultaköynnös"

FLOR 
on laittanut blogilleen kivan ohjeen viherkasvista.

de una guía de "Teléfono"
 (philodendron_scandens) 

Pitihän se minunkin heti yrittää. ;-)
Olisikohan tämä meillä nimeltään 'Kultaköynnös'? 
Ohjetta voisi kokeilla myös amppeli versioon.
No, seuraavaksi sitten.
Kunhan saan ensin tämän kasvin
'istutus sinitarran' vaihdettua mullaksi. :D
Gracias por el tutorial Flor!♥
Do you like my "Teléfono"?

Have a lovely day every one!
Ü
  Un  abrazo enorme!
piikko

tiistai 29. toukokuuta 2012

-My third healthy week
-Kolmas kuntoutusloma jaksoni

Talven aikana olen kertonut teille kuntoutus lomistani.
 Toukokuun alussa oli kolmannen jakson vuoro.
Kuten 1. ja 2. viikoillakin, meillä oli taas oikein hauskaa.
Hyvää seuraa, hyviä ohjaajia, hyviä luentoja, hyvää ruokaa, hyvää oloa.
ÜÜÜ
Mukavassa porukassa uskaltauduimme jopa kokeilemaan pientä extremeä. 
Koskenlaskua vuolaassa ja runsas vetisessä virrassa!
Retken aikana ihailimme kauniita maisemia ja lintuja kevät touhuissaan.
Loppuhuipennukseksi, hurjasta melomisesta huolimatta,
virta vei meidät suoraan päin puuta ja vene hörppäsi vettä! :-)
Kiitos loistavan eräoppaan opastuksen,..
kukaan ei pudonnut veteen.
Se oli varmaan sitä yhteistoiminnallisuutta! ;D
 
Hauskaa oli, eikä yhtään pelottanut...
Terkkuja kaikille samassa veneessä olleille ja kiitos Mirkulle kuvasta!
Ü
Päiväkävelyllä sen sijaan meinasi alkaa hieman jännittämään.
Katsokaa nyt näitä menninkäisten pesiä!
Jotenkin tuli mieleen vanha lasten laulu.....

Korpikuusen kannon alla on 
Mörri-möykyn pesä.
Siellä on koti ja siellä on peti 
ja peikolla pehmoinen olo.


Tiu Tau Tiu Tau TiliTali Tittan,
sirkat ne soittaa salolla. 
Pikkuiset peikot ne piilossa pysyy 
kirkkaalla päivän valolla.


Ottaisin minä Mörri-möykyn 
jos vain kiinni saisin.
Pieneen koriin pistäisin ja kotiin kuljettaisin.


Eipä taida meidän äiti peikkolasta ottaa.
Eihän se edes usko että
Mörri-möykky on totta.

                              


Tiu Tau Tiu Tau TiliTali Tittan
sirkat soittaa salolla.
Pikkuiset peikot piilossa pysyy kirkkaalla päivän valolla.
Vai pysyvätköhän ne peikot sittenkään ihan piilossa? 
Enpä menisi varmuudella vannomaan....

MUISTAKAA KUNTOILLA!
Ü