torstai 18. helmikuuta 2010

Syntymäpaikka kun on sydänsuomen....



Tildailun, nukkiksen ym. näpertelyjen lisäksi yritän (pakko)liikuttaa itseäni.
Tällä viikolla liikuntasuoritukseni ovat aika hyvällä mallilla.
Keskiviikkona joogasin, maanantaina vesijuoksin ja sunnuntaina sauvakävelin.
OLEN YLPEÄ ITSESTÄNI!

Kuvat on otettu kotikaupungissani järvenjäälle auratulta luisteluradalta. Oli aurinkoinen pikkupakkaspäivä ja moni muukin oli lähtenyt laillani ulkoilemaan.

Harjoittelen aktiivisesti myös tätä blogintekoa. Tämä on niin hauskaa!
Tosin aina ei naurata, koska tämä tietokone ei ymmärrä minua.
Typerä, typerä kone! Heittelee kirjotukset miten sattuu, ei löydä mitä pitäisi, hukkaa äärettömän tärkeät asiat... Ehkä, siis ehkä ja toivottavasti jonain lempeänsuloisena päivänä minä ymmärän tätä konetta.
Ja onhan tämä niin hauskaa: nytkin olen vaihtanut blogipohjan vain siksi että, osaan.

OLEN YLPEÄ ITSESTÄNI! Taas!

1 kommentti:

KIITOS kommentistasi! ♥
Thank you for your comment! ♥